Hello Tavasz

Vendég értékelések

Kertre néző szállás

Itt megtekinthető!

A nagyobb gyulai szállásunk közel 30 m2, melyhez egy 6 m2-es terasz tartozik. Természetesen ezen oldal is hangszigetelt így a vendégeink nyugalma biztosított. (Képgaléria)

Utcára néző szállás

A kis gyulai szállásunk, 25 m2, melyhez tartozik egy 7 m2-es terasz. A két szállás között hangszigetelt a fal és maga a szállás kialakítása teljesen elforgatott, így a vendégek nem zavarják egymást. (Képgaléria)

Kert 500 m2 területen

Itt megtekinthető!

Közel 500 m2-es kertünk adja a természet közelségét. A város zaja után jó megpihenni a zöld nyugalomban, hallgatni a madárcsicsergést. (Képgaléria)

Akciók

Részletek ITT

Megtalálható minden időszakos, illetve állandó akciók is

OTP SZÉP kártyával is fizethet

További információ

Szállásunk OTP Széchenyi pihenőkártyát is elfogad. (Jelenleg mind a 3 zsebből).

K&H SZÉP kártyával is fizethet

Szállásunk K&H Széchenyi pihenőkártyát is elfogad. (Jelenleg mind a 3 zsebből).

Vendég vélemények

Értékelés

Szállásunkról írhat véleményt, hogy szolgáltatásunk minél magasabb szintre emelkedhessen!

Ózonos és gőzgépes fertőtlenítés

Információ itt!

A higiénia nálunk az első, ezért a gyulai apartmanunkban időszakosan ózonos fertőtlenítést, valamint gőzgépes tisztítást alkalmazunk.

Partnereink

Megtekinthető ITT

Partnereinkkel szoros együttműködés keretében különböző kedvezményeket biztosítunk.

Szállás kezdőoldal

Miért érdemes ezt a gyulai szállást választania?

Elmesélek egy történetet a gyulai szállással kapcsolatban!

Mikor korábban utazgattunk, rengeteg fajta szálláson jártunk Gyulai apartmanokban is és az ország más részein is. Többnyire a szállások apartmanok voltak. Ezzel kapcsolatosan, sajnos sok negatív tapasztalatot is gyűjtöttünk, mind a gyulai szállás mind pedig más apartmanok tekintetében.

Rengeteg szállás esetében csak ott takarítottak, -"ahol a papok táncolnak"- szokták mondani.

A nyaralás lényege, legyünk Gyulán vagy bárhol máshol az országban az, hogy ne vágyjunk haza, hanem olyan kényelembe legyünk, mintha otthon lennénk. Ekkor jött a gondolat, hogy ha lenne saját szállásunk, apartmanunk, akkor a nyaralás mindig tökéletes lenne. Ebből kifolyólag feltettük magunknak azt a kérdést: de miért tartanánk ezt meg magunknak, ha mással is megoszthatnánk. Rádöbbentünk, hogy ha lenne egy gyulai szállásunk, ami új, kényelmes, tiszta és rendezett lenne, melynek során a minőséget szem előtt tartva, megteremtenénk egy nyugodt helyet, ahová az emberek mindig szívesen visszatérnek, akkor segíthetnénk boldogabbá tenni őket ebben szürke és gonddal teli világban.

Így álmodtuk meg A Vityilló gyulai szállást a gyulai várfürdő közelében, ahol nyaralás után, csak a jó élményekkel tér haza a vendég és nem pedig a kényelmetlen szállás emlékeivel. A szürke hétköznapokon jó lesz visszaemlékezni, egy korábbi kellemes gyulai nyaralásra.

A gyulai szállás felszereltsége:

A 2 db 3-3 személyes gyulai szállásunk felszereltsége teljesen megegyezik, csak a m2, amely minimálisan különböző.

Szállásunk teljesen felszerelt, ezért törölközőt (kicsi, nagy), ágyneműt, folyékony szappant, wc papírt, konyharuhát, mosogatószert, mosogató szivacsot biztosítunk. Rendelkezünk továbbá apartmanonként terasszal, hűtű-fűtő klímával, ingyenes 5G wi-fi-vel az (apartman egész területén), eső funkciós új zuhannyal, okos led tv, memóriahabos és gerinctámaszos luxus matraccal, matracvédővel, a nyugodt pihenés érdekében hangszigetelt fallal, felszerelt konyhával (vízforraló és elektromos kávéfőző), hűtőszekrénnyel, mikrohullámú sütővel, elektromos főzőlappal. A gyulai apartman szállásunk végül a biztonságuk érdekében kóddal ellátott rejtett értékmegőrzővel is ellátott. A fenti felszereltségekkel próbáltuk a gyulai apartmanunkat kényelmesebbé tenni a vendégeink számára.

Udvar:

A gyulai szállás zárt udvarán található 2 db privát parkoló is, mely az Önök biztonsága érdekében biztonsági kamerarendszerrel megfigyelt. Ezen felül több mint 500 m2 zöld terület is tartozik a gyulai szálláshoz, mely jellemző Gyula városára is, hiszen a városban nagy számban találhatóak parkok és kertek is. Az elkövetkező években kertünk fokozatosan fejlődni fog, hogy kiemelkedőek lehessünk Gyula városában.

Bejutási lehetőség:

A COVID-19 megjelenését követően Gyula városában is szigorodtak a  higiéniai szabályok, így, szállásunkon lehetőség nyílt a személyes érkeztetésen felül, egy rejtett kulcsszéf segítségével, a kontaktmentes vendég fogadásra is.

Ezt a vendégek többsége preferálja, mert nincsenek időhöz kötve, így érkezésük egy tágabb időintervallumon belül bármikor lehetséges, ezért ha, Gyulára megérkezve megállnak akár egy ebédre, vagy akár egy süteményre, nem gond, ha pár órát késnek a szállás elfoglalásával.

Gyulai szállásunk elhelyezkedése:

Pár száz méterre található a gyulai szállás, apartmanunk a várfürdőtől és a belvárostól (6-10 perc gyalogosan). A gyulai vasútállomás pedig 1.3 km-re található, szintén az apartman szállásunktól. A gyulai Almássy kastély elérhető közelségben azaz, 6-8 perc sétára fekszik a gyulai szállástól. Kb. 200 méterre található egy horgásztó, cukrászda és végül 300 méterre pedig egy "kis" ABC, melyben mindent megtalálható ami szükséges lehet.

Egy kis gyulai varázslat:

Ha valaki keresgél egy kicsit az interneten hamar rábukkanhat "híres gyulai vendégszeretetre" (cikkeznek róla). Ezt sajnos nem lehet szavakba önteni, hanem inkább csak érezni lehet igazán.

Korábban több vendégünk volt, akik a mi gyulai szállásunkon szálltak meg és elgyötörten érkeztek, a hétköznapi problémák súlyával. Miután a pár napos nyaralásuk véget ért, mintha kicserélték volna őket, mert fülig érő mosollyal közölték, hogy nagyon tetszett nekik Gyula városa, a szállásunk, valamint megemlítették, hogy itt mennyire kedvesek az emberek, végül pedig közölték, hogy nagyon kevésnek bizonyult az itt töltött idő és mindenképpen vissza fognak térni.....

Gyere és pihenj Gyula városába,

Itt tekints be Gyula várába.

Ezt követően térj be a Gyulai várfürdőbe,

Majd pedig ha megéheztél, egy éttembe.

Az alkonyat megérkeztével, kissé megfáradva,

lazulj le  a Vityillóba.

By: A Vityilló

Kérem, ha tehetik próbálják ki a gyulai szállásunkat mindenképpen, hogy egy fantasztikus gyulai élménnyel gyarapíthassák tapasztalataikat.....

SZOLGÁLTATÁSAINK:

PARKOLÓ BIZTONSÁGI KAMERA

ZÁRT UDVARI INGYENES PARKOLÓ

KÉNYELMES LUXUS MATRACOK

Kérem vigye az egeret, az ikonokra!